Soligt värre!

Det har varit en riktigt solig och härlig vecka!
Många timmar utomhus, bus och solning :)
Grillat till middag, härligt och glass har det ätits!
Som jag trivs med sommaren och jag hoppas innerligt att vi får en lång och fin sommar!

Pool ska införskaffas till töserna. Det behövs. Skönt för dem att kunna svalka sig, här har ju varit en pool varje år, så då får det finnas en detta året med!

Jag hängde med Jocke på jobb en dag nu i veckan med. Det va riktigt skönt att få ha en dag med bara honom. Behövdes!
Töserna hade det toppen med Mini och Chrille :)

Annars har det varit dagis som vanligt och helgen har varit litt jobb för mig.

Pappa/morfar va här igår och hälsade på. Han och töserna gick upp till affären och köpte glass :)
Anna i affären såg direkt att det va morfar som kom med töserna. Töserna känner hon ju sedan alla gånger vi ränner där ;)
Men pappa va stolt iaf när han kom tillbaka, att det syntes att det va just morfar :)
Glass käkade vi och sen fick jag ju tyvärr sticka till jobb.
Men töserna, Jocke och Chrille förtsatte sen hela dagen, med lek, de grillade och hade det bra :)

Nästa vecka ser det tyvärr inte ut att bli så fin som veckan som gått....lite synd. Men bara vi får fint väder sen så får det väl gå ;)

Hoppas ni haft en bra helg, nu ska jag se om jag kan få över bilderna från kamerna, så att ni kan få se lite sommarbilder sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0