Ja, vad kan man säg...?

Jaha....förlåt, får jag nog säga.
Jag vet att det suger att gå in på bloggen och se att det inte hänt ett smack...jag vet själv hur tradit jag tycker det är när jag ska checka av bloggarna jag följer och det är dött.
Så förlåt.
Men jag har knappt min dator igång nuförtiden..så då blir bloggen lidande.

Allt är bra här hemma iaf.
Barnen mår bra, de går glatt till dagis och följer glatt med hem. Ninni ser fram emot att, efter sommarlovet, få börja på den stora avdelningen, hos de stora barnen.
De barnen som ska börja där inne till hösten, hade varit där inne och hälsat på och kollat läget nu i veckan och det hade gått bra och Ninni hade känt sig som hemma :)

Nya goa grannar har vi med fått! :)
4 härliga grannar i huset över vägen nu! :)
Mini och Crille är det som flyttat till Önneholla och trevligt värre är det!
Mini (ja och Crille) hjälper till med töserna och Atlas när vi behöver hjälp. De bor nära och bra och är oftast hemma om dagarna. Både töserna och Atlas trivs som fasen med dem och det går så bra när när de har töserna :)
Så nästa vecka ska jag och Jocke ha en dag tillsammans, jag ska hänga med honom på jobb, så är Mini här :)
Så snäll!!

Vad händer annars...ja inte så rent för mycket...
Mini ville börja gå ut med Atlas, så vi går tillsammans och lämnar töserna till dagis på morgonen, så ska hon börja gå ut med honom själv nästa vecka. Hon ville ha nån av oss med sig nu i början och det är ju sätt förståligt. Tösabiden väger inte ens 50 kg...och ja, Atlas är ju rätt stor :D
Men det går bra, han tycker så bra om Mini, så det kommer säkert gå galant!

Ja..Jocke har fått sin 30-års present av mig i förskott :)
Kolla in denna skönhet...!



Visst är hon grann!!!
Så jävla fin!!
Fan vad snäll jag är....!!! :)
Men...vad gör man inte för sin älskade man? :)

Kanske kan bli min tur att fylla ut garaget nästa år... ;)

Nåt mer?
...
......
Ja, jag har varit med på radio! Svärmor va den som hade oturen att höra det. Jag har inte sagt till nån annan än Jocke typ, att jag skulle va med. Hade ju hoppats på att ingen skulle märka.
Men svärmor är inte hela världen :D
Det va från vår nya affär här hemma, jag trodde inte jag skulle bli inblandad, men reportern frågade om jag hann med en kortis och så blev det.
Jag va den enda kunden som kom med i sändning sen hörde jag :D
Men kan man vara med och reklama och rosa nya affären och de nya ägarna lite, så gärna för mig!
Det är ju toppen där uppe. Verkligen! Trevliga som attan är de med!

Nä, vi hörs igen. Ska faktiskt försöka skärpa mig ordentligt nu och få lite mer rutin i bloggandet...
Hao de gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0