Fint väder på G!

Jocke sa till min igår att det skulle bli riktigt varmt nästa vecka och jag va tvungen att kolla läget. Det stämmer ju!
Inte för att han skulle hitta på nåt sånt...men är ju inte så att det ska bli en fin dag eller två. Redan under helgen börjar ju temperaturen stiga och sen ska det ju bli upp mot 23 grader!
WOW!! :)
Så najs!
Kanske kan få en härlig och fin sommar snart :)

Dagarna rullar på. Jag jobbar en hel del nu. Ja, behöver jag än en gång säga hur det känns...? ;)
Men the money behövs.
Är ju inte såhär det kommer va för alltid, att jag jobbar såhär. Tur är det, jag hade aldrig klarat det.
Mamma-hjärtat höll på att brista förra helgen, det är fan jobbigt.
Men jag har haft töserna hemma från dagis sedan i onsdags. De vill ju gärna va där, men jag vet att i efterhend, så käner de av att jag inte varit hemma och det påverkar dem med.
Så då körde vi med ett par dagar på dagis och sen hemma.
Skönt att få den tiden med dem.

Lillan hon vilar nu, jag och Ninni tittar lite på Lilla Sjöjungfrun-The beginning varvat med att vi leker med de nya Arielfigurerna och Snövitfigurerna som töserna fick av moster efter N.Y resan :)
De fick varsin söt t-shirt med och Hello Kitty metallbox med godisar :)

När Lillan vilat klart, ska vi upp och handla lite, ta en stund i trädgården och gunga lite och leka. Sen ska det städas lite med innan det är dags för avfärd till jobb när Jocke kommer hem.

Ha en brao helg alles, då höres vi!
Bajbaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0