Underbar helg!!

Det har varit fullt upp hela helgen och det har varit en riktigt härlig helg!

I lördags va det firande av Emma som har fyllt år och Ingegerd, som fyller år idag!!
Så ett riktigt stort grattis till dig Ingegerd och jättetack för en kanonkväll med massa gott att stoppa i sig :)
Det blev en sen kväll, jag och töserna lämnadr Hörby vid 23 och töserna somnade direkt i bilen. Jocke hade åkt med Micke ett litet tag innan, följde med honom och tog ett jourjobb och sov sen hos Micke.
Jag gick med och la mig när vi kommit hem och töserna va nerbäddade i sina sängar.

Sen igår då. Ja först va vi på väg för att hämta Jocke från Micke, men vi kom inte längre än till Hörby, så ringde Jocke och sa att Micke hade vaknat och kunde köra honom.
Slapp vi köra den biten :)
Ja, sovmorgon hade jag ju hoppata på med tanke på att lördagen hade blivit så sen, men det fick jag inte....men det va ju underbart väder, så man piggnade till rätt fort ändå och sommartid hade det ju blivit :)

Tack vare det fina vädret igår, så kunde altandörren stå öppen hela dagen, töserna roade sig ute och inne och jag städade här nere.
Far min kom sen och töserna blev glada över att få träffa morfar :)
Vi fika på altanen och sen när han körde hem, så vilade töserna lite.
Då passade jag på att ägna mig åt en så jobbig sak som att sola :)
Så jävla najs...!!

Sen kom Jocke hem och han hade varit och hämtat utemöblerna vi fått av min syster och hennes man.
Vi städade av det lite och vi tänkte att vi skulle va ordentliga och lyfte av glas skivan för att städa ordentligt....vi höll fan inte på att få skivan på plats igen!!
Det tog krävde lite tid och fix, men till slut så gick det. Sådär lagom innan allt tålamod tagit slut, hehe
Det blev bra iaf och det är skönt att ha ett ordentligt utemöblemang :)
Det invigdes såklart direkt :)

Sen när Lillan med vaknat från sin vila, så ägnades resten av eftermiddagen i trädgården, hela familjen :)
Det lektes, busades och grillades korv.
Underbart!

Jocke körde sen och satte sig på gris och jag och töserna körde ner och handlade och hälsade på på pizzerian en liten stund innan vi sen körde hem och töserna gick och la sig :)

Lite bilder från gårdagen...

























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0