Massa mat!

Idag har jag rännt runt här och var, fram och tillbaka. Men eftermiddagen ägnades hemma och när Jocke va iväg med Micke, så fixade jag maten och töserna lekte.
12!! kotletter har jag stekt idag! Till det blev det hasselbackspotatis och sås.
Blev en bra middag och det blev 3 eller 4 kotletter kvar efter att alla hade ätit... :)

Töserna somnade gott och snabbt, hehe, mätta och tretta :)

Nu är det bara chill, Jocke har ont i ryggen, stackaren...
Imorgon ska jag med fara fram och tillbaka och fixedona och förhoppningsvis ska vi hälsa på mamma imorgon efter dagis. Skulle gjort det idag, men hon va så trött efter att ha varit hos läkaren en massa timmar igår.

Hoppas ni haft en bra dag, så hörs vi sen. Bilder har jag på tösernas rum och mina fina liljor, men de är fortfarande i kameran..kommer sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0