Igår-Lördag

Jocke hade möte på jobb, så han for dit efter att vi gått upp och fått i oss lite kaffe.


Jag och töserna åt frukost och de tog en dusch, då jag inte märkte att Lillan hade bajsat....drog av blöjan och det va helt plötsligt lite bajs lite överallt...
Men sen, efter duschen, så körde vi in till Hörby, jag framkallade lite foton och sen körde vi ner till firman. Töserna satt som ljus och åt kakor :D
Jag fixade vad jag kom dit för att göra och sen körde vi till Karnas, mötte upp Frida och Angelica. Vi matade ankorna, Ninni kastade små kottar, pinnar och stenar i bäcken och Lillan gick små rundor och hittade lite allt möjligt att hitta på :)


Lillan hittade en pinne :)



Ninni lekte vid bäcken



Och sen testade Lillan Fridas solglasögon :D



Vi körde vidare till Pema. Töserna hade fått peng av Pappsen innan och Ninni blev nästan hel salig när hon hittade en viss sak...
"oh, sån som pappa har!"
Och sen va det bestämt vad hon skulle köpa.


En stolt tjej :)



Lillan köpte en Pippi-docka :)
Jag hittade en ny ram, men tyvärr fanns den inte i svart. Så det får helt enkelt bli en mix nu istället.


Lite av de bilder jag framkallade i den nya ramen



Vi stannade till och sa hej till Mange på vägen hem.
Vi käkade sen är vi kom hem, töserna fick lite lördagsgodis och sen tog vi ett bad innan vi läste bok och Lillan sen gick och la sig.
Ninni gick med sen och la sig och jag fixa med fotona och med mitt lilla projekt innan jag sen satte mig och chillade och kollade lite tv och gick och la mig.
Jocke kom hem sen, ja jag vet inte vad klockan va. Han och Micke hade fixat med nya jaktkojan och Jocke har jouren med denna helgen, så han fick in jobb med.


Idag finns inget direkt planerat. Funderat på att köra till Degeberga och hälsa på de djuren, ha lite fika med oss med.
Jag hoppas iaf att der kommer va fint väder idag med. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0