Här va det tyst...

Kom på innan idag att ett inlägg jag påbörjade i torsdags, inte kom längre än att jag påbörjade det...

Så det har ju varit väldans så tyst här. Sorry...
Men jag har jobbat i helgen. Det va nån månad sen sist jag gjorde det, så är det att va hemmfru :D

Ja, behöver jag säga mer än att känslorna va blandade...?
Men det va kul att få jobba lite igen, inte övermycket att göra direkt, men fick härliga flow i grillen under fredagen och lördagen och sen va det kassan och allt annat jag höll i på söndagen :)

Töserna hade Pappsen och frida helg :)
På lördagen va de uppe och rockade loss på Andys och sen hade de mysdag med Frida på söndagen när Jocke va iväg och fixade och hade sig.

Men jag har varit riktigt jävla trött idag...det har ju blivit långa dagar under helgen, töserna vakar ju sådär 6/halv 7 och sen har jag ju jobbat. Det kändes idag.
Så idag har det inte hänt för mycket, det va ju dagis under förmiddagen, Lillan va själv en sådär 40 minuter och det hade gått bra. Hon va och kollade läget vid dörren lite, men som fröknarna med sa, det va ju nästan en vecka sedan hon va där sist så.
Sen gick jag jag och Lillan hem och vilade tills vi hämtade Ninni och sen körde in och handlade.
Vi stack hem och käkade lite, det lektes och sen däckade Lillan igen. Det blev en sen kväll för töserna igår, så hon va med trött idag och vilade länge sen.
Jag och Ninni satte oss på en filt ute på altanen sen och fikade lite i den härliga solen och sen gick vi ner och gungade och sjöng. Mys!

Middagsfix sen framåt kvällenoch efter att vi smält maten lite så gick vi ner och tog ett bad innan det va dags för mina små hjärtan att hoppa i säng.
Jocke är på väg hem nu, han va hemma om och bytade om för att sätta sig på gris ikväll :)

Blir nog inte mer än soffläge för min del nu resten av kvällen.
Litt ont i ryggen har jag...det började i torsdags och det verkar som jag har den trevliga obra rygg som resen av släkten...
Är slut på att bära på Lillan och jag ska se hur det är denna veckan, annars ska jag gå till läkaren eller nåt, se vad jag kan göra. För sluta som min far vill jag inte, han har opereras för ryggen och har problem än idag...
NEJ TACK...! :(

Nä, vi hörs av, hoppas ni hade en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0