Glassigt lyxigt!

Måste ju bara få dela med mig av detta...
Jag tror iaf aldrig att jag ätit denna glass innan, eller så har jag det med det är så länge sen så jag inte kommer ihåg det....men tvivlar jag ändå på, då jag inte borde ha glömt denna gudagåva!

Så fine om jag...vi, är litt bakom alla andra som redan frossat i sig av denna lyxighet hur länge som helst, men jag tycker det är jävligt dyrt för 50:- spänn för en liten burk glass, så därför har jag vänt värje gång jag stått och tittat på dem.
Men i helgen så gjorde Jocke rätt i att tycka att vi skulle lyxa till det och köpte dess två (av hur många olika vet jag inte) sorter.
Jag säger bara en sak - Oh, my god!!!





Ni kan inte förstå om ni inte testar, så är det bara.
Den "Half baked"....det va som en orgasm bland smaklökarna. Helt underbar!! Choklad och vaniljglass med kak"smulor" i. De härrade smulorna va en tugga an en snuskigt god chokladkaka....kladdigt och så jävla gott!!
Den andra va helt klart med hela kanon!!
Men jag är ju en chokladnörd, så därför vann den :)

Så ska ni lyxa till den nån dag, så köp någon av Ben & Jerry's glassar. Väl värt de pengarna för den njutningen du får uppleva!!!

(haha, början fasen nästan låta som om jag försöker sälja prudukten, hahaha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0