Fixedon-vecka

Har farit runt lite här och var denna vecka och tösernas rum är i stort sett färsdigt nu...jag ska bara få tummen loss nu under dagen och bli klar här nere med skåpet till leksakerna, så att resten av leksakerna här nere kan åka upp med. Fy vad leksaker här är....

Igår va vi och födelsedagsfikade hos Mange, som ju fyllde år för ett litet tag sen. Trevligt och gott, men med trötta töser som sen somnade gott när vi kom hem :)
Jag va med sketatrött...kändes att Lillan väckte mig vid 5..

Idag ska vi fira Ingegerd, som fyller härliga 50 på måndag. Smörgåstårta väntas...mmmm! :)

Ja, våren har kommit (igen...) och härligt värre är det!!

Bilder har jag några klara som jag nog ska kunna hinna ge er innan jag ska duka fram frukosten.


Tösernas rum :)









Dålig bild, men va ju så mörkt. Men lampan som Jocke gjort till kojan under sängen :)









Kommer ni ihåg liljorna jag fick av Jocke?
Såhär stora och vackra är de nu och de dorftar underbart!! :)









Ha en bra helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0