Åååh, jag önskar....

Satt här och kollade rundor lite på olika bloggar och ja, det bak -och matbloggar... :)

Men åh vad jag med vill ha ordentligt kök!!
Blir faktiskt avunsjuk på de fina köken, med så gott om plats!!
Med underbara arbetyror och utrymme för bakmaskinen utan att den står ivägen. Där det även kan stå en massa glasburkar framme sådär fint fyllda med tillbehör...

Här hemma står det mesta ivägen för det andra....

Hade jag fått önska mig ett rum för huset, så skulle det nog vara ett ordentligt kök. Det ska va lagom stort, bra med fria ytor, bra med tor där jag kan arrangera lite saker, som exempel fruktfat, eller till bakmasinen och lite burkar...utan att det är ivägen. Allt bra planerat...
Och jag vet att jag och Jocke tycker samma om kök. Enda är väl att jag vill ha mer plats för arrangemang...hehe.

Men....ja önska gör jag iaf!
Och sen en dag, när vi köper vårt eget hus, så ska det - om det inte redan finns i det - göras ett Jocke-och-Anna-drömkök! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0