Ååå, kom igen då!

Sitter och försöker komma igång här...men det går lite segt får jag nog erkänna.
Men å andra sidan, så är inte klockan mer än halv 10 och en maskin tvätt har jag iaf satt igång innan som snart borde va klar.
Men det jag försöker samla kraft till är tösernas rum, som jag ska fortsätta med idag. Lite ordning får det bli, allt står lite huller om buller....
Komma fram till om skåpet som ingick i säng-köpet ska stå på tösernas rum eller här nere, får jag nog med göra...hade varit skönt att ha det här nere och sen får töserna inte ha mer saker här nere än vad som ryms i skåpet.
Ska soertera bland alla deras leksaker med nu i vevan. Det behövs verkligen och Ninni vet att vi ska lämna en del till Mange och Martines lilla bebis som snart kommer till världen :)

Men.
Jag är litt slö. Litt trött.
Lillan vaknade i natt och hade svårt att somna om och sen har det varit lite av det vanliga tjaffset om nätterna...om täcket. :)

Töserna är hemma idag ju, de är lite halvkinkiga båda två. Småbråkar med varandra till och från hela tiden.
Ja, och Lillan har fått en syskonbula till den bulan hon skaffade sig på dagis förra veckan....hon snubblade ner från stegen upp till Ninnis säng...så det kan gå...

Men, en kopp kaffe till kanske, så får vi se om det går lite lättare att komma igång sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0