Tråkigt, inte kul!

Just nu känner jag att jag har sådär sketatråkigt!
Jag vill hitta på nåt, men samtidigt inte. Pallar inte. Känner inte för det. Men ändå. Något, eller?
Hur drygt tror ni inte det är på en skala!?!?

Känner mig trött, så jag kanske ska passa på och gå och lägga mig tant-tidigt så att jag får sova i många timmar?
Men hur kul är det, när jag sitter här och kan göra vad som. Utan att känna att jag gör en massa saker som tar upp min och Jockes tid. För när vi har tid tillsammans, så vill jag ju helst göra något tillsammans med honom och inte snöa in mig i min egen värld med minsa saker.
Nu har jag en sån kväll, men känner ändå inte för något. Eller?

Åååhhhh!

Snöar gör det med!
Fint med snö, men nu behöver den inte komma!!
Eller känner jag kanske annorlunda imorgon angående snön?
Om det är fin snö som ligger och lyser upp dagarna, om det inte är slask. Då är det lite ok ändå.
För då kan vi va ute och leka lite i snön och det hade töserna ju bara älskat!! :)
Men slask-nej tack!

Dagen har rullat på, vi har lekt, städat, städat, diskat, lekt, fixat tvätt och fixat med kläderna, chillat, fått ihop en middag. Ja.

Ska jag gå ner och ta ett bad kanske?
Nä...känns bara så övergivet att ligga där nere i källaren i ett bad när ingen sitter här uppe...

Måla.....nä har jag så lite inspiration som jag har just nu, så blir det katastrof...
Rita...nja, jag har hittat en kanonbra blogg som ger mig inspirationen och hon har så bra guider som jag behöver...men nä, trot inte det blir bra.

Suck.

Kan inte glo på tv heller, för det är nåt fel på nåt som har med kortet att göra i tv´n. Eller vad det nu va.
Annars hade det varit rätt najs, att bara ligga och zappa lite.
Men så känner jag säkert nu bara för att det inte går. Och sen hade det säkert inte varit nåt att glo på ändå och jag har purkat över det...

Fan vad kass jag är.
Och nu börjar det kännas som att jag är helt golle och sitter och pratar med mig själv eller nåt...shit!

Nä, hoppas ni har en bra kväll, detta får vi ju ta och avsluta innan det går för långt. Jag går och....ja vette fan, det får vi se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0