Tömt mobilen!

Vi har varit upp och klistrat klistermärken och lekt, men sen började Lillan tckla av och la sig för vila och Ninni tar det lite chill här på soffan.

Jag har tömt min mobil på foton, så ett del bilder, blandad kompott från kanske nån månader sedan fram till nu nån gång kommer här!


Mobilnörden



Hejar på Pappsen på cupen :)



Ja, alla vet ni väl vilket lag vi annars stöttar... :)



Bakar...eller ja får ta del av det goda



Min älskade familj <3



Kvällspromenaden med Ingegerd och gänget :)









Lek i trädgården









Mys



Min lilla hjälpreda :)






Stiligt värre!! :D



Atlas "lilla" tassavtryck :)



Så ja, blir väl en ny tömning om nån månad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0