Småfix

Närmar ju sig slutet av månaden, så den där överfett roliga biten är det ju snart dags för.
Ja, självklart är det räkningarna jag snackar om...
Så det har blivit lite småfix nu efter frukosten, kollat igenom alla räknigar och räknat ut den trevliga summan...jag har snackat med försäkringskassan och till slut med boxer. Igen.
Han skickade ut nya signaler för "det såg stökigt ut bland signalerna" sa han...
Skulle ta kanske ett par timmar innan det kom igång igen. Max 24.
Klödd....hon jag pratade med igår kunde ju bara kollat upp det....
Nåja.

Ja, sen får vi se vad vi hittar på idag. Vi kanske skulle målat lite :)
Har ju två dukar som står här, töserna kunde fått en att måla på. Kunde ju vatt nåt efter middagsvilan, är ju svinkallt ute....så där känner jag mig inte så hej hopp road över att vistas.
Vi se helt enkelt.

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0