Skura är inte kul!

När vi hämtade Ninni, så behövde vi inte gå så långt idag! De va på lekplatsen och roade sig, så  snabbt och lätt gick det och minsann inga sura miner heller från Ninni, hehe.

Hem och vi åt lite lunch, tösrena lekte och jag började diska lite och kom sen till långpannan som stått i blöt sedan middagen igår. Och gallret som behövde en omgång med.
Men fan vad det är tradit och drygt att diska och skura sånt!!
Sitter ju som fan!

Men nu är det gjort iaf och när jag va klar tyckte jag det va lite väl tyst här och kikade in i storarummet. Ninni hade somnat i soffan :)
Sötnosen!
Men är man uppe lite över 6, är på dagis och håller igång, så blir manju allt lite trött.
Lillan vilade lite innan vi hämtade Ninni, så hon tar nog en iten sväng sen i eftermiddag istället.

Så jag ska ner och hämta rentvätten som väntar på mig där nere. Jag har iaf fått sorterat allt på bordet nu och sorterat lite bland Lillans kläder, så de som är små åker ner i förvaring.
Lillan rockar väl loss på rummer så länge jag lägger in kläderna och sen tror jag Ninni kommer vakna, så får vi hitta på nåt sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0