Sjukstuga delux

Hela jävla familjen håller sjukstuga här hemma. Drygt som fan ska jag säga!!
Natten till igår välde jag i slmnaen att inte svälj, så ont jag hade, så smått översvämning i munnen och vid 4, när jag vaknade till, så kunde jag inte öppna munnen, den hade torkat igen....äckligt!
Jag har inte hållt många knop alls, speciellt inte igår och förrgår, feber och ont i halsen och hela kroppen. Kommit fram till att jag har åkt på halsfluss. Det suger!
Ni vill inte veta hur det såg ut i min hals i morse, då hade ni nog skickat upp dagens middag igen...men högra sidan av halsen såg nästan ut att ha växt ihop med den där dingeli-dongen som hänger i halsen, som det svullnat upp. Sjukt!
Tösren har fortfarande hosta och feber, Jocke mår väl sisådär han med och fick en febersväng idag igen.
Trött på detta. Man ska inte bli dålig på hösten, för då blir man fan aldrig av med allt heller, bara bytar av varandra de där jävla sjukdomarna.
Mög!

Dagis börjar på tisdag igen, men det får vi nog flytta fram, hon är ju inte feberfri än så...

Som förälder och va såhär orkeslös är ingen hit, och man känner sig usel mot barnen...men det har funnits lite mer energi idag, så jag hoppas det kan finnas lite mer imorogn så man kan umgås och göra lite mer med töserna!!

Hoppas ni alla har det bra och är friska!!

Jätte tack till svärmor som handlade och kom hit med sakerna igår!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0