Så kom det till mig

Jocke och jag hade myskväll igår och kollade på Blådårar och Blådårar, vägen tillbaka.
Super! :)

Men kvällen blev inte östörd, Lillan kunde inte sova ordentligt, hostade och hade ont i halsen och till slut fick hon komma ner efter att ha väckt Ninni ett par gånger med.
Hon gick här och ugglade och klockan blev halv 1 innan hon kom i säng igen. Då va jag rätt trött på det.
Men hon kunde inte sova ändå, väckte Ninni igen och vi gick upp och la oss. Ninni somnade, men Lillan kunde inte sova ordentligt ändå och jag lyssnade på henne och va hos henne till och från tills klockan va över 4 nånting....
Självklart skulle de inte sova länge idag för det, vi va upp strax efter 8!!
Om jag är trött?
JA!
Ont i halsen har jag med, kände det kom i natt och det är inte bättre nu. Är väl min tur nu, så det hela suger lite nu..

Lillan har gett upp igen och ligger och vilar. Hade varit skönt att joina henne, men Ninni är ju vaken så jag ska se om vi inte kan lägga oss i soffan under filten och kolla en film, hehe :)
Men nu lägger hon pussel, så hon får väl bli klar med det först :)

Blir nog inte många knop idag här i detta huset. Hoppas jag iaf.
Snöblandat regn möttes jag av i morse när jag släppte ut Atlas...nu har det gått över i regn iaf. Slask vill jag absolut inte ha, så hellre regn då!

Nu ska jag drick lite kaffe iaf, så får vi se hur dagen artar sig sen. Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0