Pusta ut?

Ja, då är frågan om vi kan pusta ut gällande barnen nu, att de håller sig friska?
Ja, för denna gången då ju..
De har inte haft feber idag, de har ätit bättre och varit piggare. Men dock på ett jävla humör....

Jocke, ja ärligt så vet jag inte riktigt, han kan må bra en stund, för att sen må sämre igen. Så nåt konstigt är det.
Jag själv mår bättre, den fulla orken finns inte än, kan till och från känna mig hängig och väldigt slö. Snorig och sådär. Men det är iaf på rätt väg!

Vi har tagit det lugn idag med. Som sagt, hellre ta tag i allt när man har energin tillbaka, så man inte dimper ner igen.

Det blev pannkakor till middag idag, Ninni hjälpte mig såklart en del och töserna åt ändå ok med tanke på hur de mått och mår.
De sover redan båda två...lite väl tidigt. Men de va trötta och de behöver sömnen, bara att hoppas på att de inte vaknar sen i natt...
Då tar jag hellre en tidiare morgon, så att vi kan komma in i rytmen igen. För jag vill ha våra kvällar, mina och Jockes, då vi har vår stund. De är viktiga, så är det bara.
Töserna är så sällskapssjuka om dagarna och ännu mer nu när de varit sjuka. Som två plåster i röven.

Vintern tycker visst det passar att dyka upp nu. Lite väl sen eller?
Har vi inte fått ha snö över jul och nyår, så kan det fan va så.
Skulle väl isf va under sportlovet med då, så barnen kan ha kul på sportlovet. Fast å andra sidan kan de ha det över jullovet med...
Ska nu snön komma, så kan det räcka med en vecka eller två, lagom med snö och inget jälva slaskande!! Är ju bara så drygt.
Ja, lite lagom snö, så vi kan åka lite pulka och göra en snögubbe.
Sen kan den försvinna!

Jocke ligger och vilar lite, så nu ska jag sätta mig och rita. Fick upp en bild när jag låg hos Ninni när hon somnade, så tänkte se om jag kan få ner den på papper med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0