Plask, plask

Lillan och jag hade mysmorgon efter att vi lämnat Ninni på dagis.
Vi åt frukost och sen satt vi och mös i soffan och tittade på Bolibompa en bra stund.
Sen va det färdigmyst, tyckte Lillan och gick och lekte.
Så då passade jag på att fortsätta med mina saker och jag fick en stund vid datorn, blev faktiskt färdig med en sak, så nu är det bara lite fler idéer som ska bli klara och sen ska vi se vad det blir av det hela :)

Sen gick vi och hämtade Ninni, som skulle gå hem och inte åka i vagnen. Inga problem, vi började gå. Det tar ju alltid lite längre tid när hon går, men vi har ju inga tider att passa direkt :)
Det blev ett stopp vid brandstationen, där va ett par vattenpölar och det blev en massa plaskande, hoppande och springande i dem :)

Sen gick vi hem och åt lite lunch, töserna lekte och jag fixade med köket och städade lite.
Nu är det lite lugn stund, Ninni chillar lite i soffan, se om det blir en vila eller inte.
Se om Lillan med ska vila nu.
Tänkte att jag skulle fixa med tvätten snart, så är det klart och behöver inte bli en sån hög som jag samlade ihop sist....är ju bara så drygt då!

Så får vi se vad vi hittar på i eftermiddag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0