Piggare...eller?

Jag la mig rätt tidigt igår, gjorde ett försök att bara lägga mig i soffan och glo på film. Såg klart en film som vi började titta på i förrgår, satte på en annan film. Men sen fick det va så, gick och la mig istället.
Och det behövdes nog...tog inte så lång tid innan jag somnade :)
Kände mig piggare när jag vaknade idag, men nu känner jag mig halvslö igen. Måste nog ha nån vitaminbrist eller nåt, för detta är ju fan inte normalt...
Får bli nån ändring på detta. Är drygt att känna sig så trött och med tröttheten kommer lättirritationen och sån vill jag inte va!!
Sen å andra sidan vet jag inte om det är att vi kanske är på G att bli dåliga igen...tösernas näsor har börjat rinna igen för någon dag sen och det är en del barn på dagis som är sjuka.
Får se vad det blir av det. Frukt och vitaminer ska hem iaf!

Tänkte att vi kanske ta och åka iväg och handla på lördag allihopa, ta en sväng till Citygross. Fylla på här hemma och Ninni har beställt blåbär (hon såg Nicke Nyfiken äta blåbär) och sen kise-katt-glass (Hello Kitty).
Det va t.o.m så att hon sa till Jocke att komma hem en dag, hon behövde bilen för att åka och handla glass :D

Idag ska jag iaf se om vi kan baka lite. Nåt ska vi nog kunna få ihop.
Det snöade ju igår, men är inte så mycket kvar och det som ligger är rätt fruset. Inte så kul att leka med det.
Bakat har vi ju inte gjort på länge nu tycket jag, så jag kollade rundor på lite recept jag inte använt innan som jag ska se om vi kan testa idag :)

Vi hörs sen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0