Ögon

Batteri på kameran och jag har fotat det jag satt och ritade innan idag.
Har ju börjat följa Lisa´s "tecknar tips" guide och den är ju så najs!
Nej, jag vet, mitt resultat är inte så bra som hennes, men jag är ju rätt mycket mer amatör än vad Lisa är! :)
Det är första gången jag ritar ögon på detta viset, med detaljerna, men det är lätt inte sista. Jag älskar att rita porträtt och jag kommer kika in på Lisa´s blogg dagligen för uppföljare, nu ska jag verkligen lära mig, nu ska jag komma igång! Och jag ska lära mig att allt tar tid!! :)

Lisa´s blogg hittar ni HÄR!! Kolla in den!!











Fortsättning följer! :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad kul! Vad duktig du är! Det kommer snart en uppföljare. Det lovar jag ;) Vad kul att du tyckte om den!

2012-01-19 @ 15:33:27
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0