Oglad

Jag blev dumpad av min egen karl igår....han dök upp vid 9 i morse.
Han och Micke.........vet ju hur de två kan funka. Men så svårt att höra av  sig om hur det blir och inte sen om hur det blev.....?
Oglad.

Nåja, ska inte kräka för mycket här...
Jag och töserna har ritat och spelat under förmiddagen, Lillan vilar nu och Ninni myser här i soffan.
Faren min kommer och hälsar på en sväng sen och vi ska få malet vildsvinskött av honom! Gott!! :)

Sen vill jag hitta på något denna helgen. Vi har legat sjuka och vi har i stort sett bara suttit inne. Det är ju fint väder idag, så då får man ju passa på. Visst, kanske inte det varmaste vädret, men det regnar inte och solen skiner!
Så nåt får hända iaf!!
Hoppas bara att Lillan vilar lite lagom nu och att Ninni kanske kan ta sig en powernap eller nåt, så det ät pigga och glada töser i eftermiddag!
Vill ju inte komma ut för sent heller, blir ju fan mörkt tidigt fortfarande....

Hoppas ni får en bra lördag, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0