Nattjobb...

Lillan vaknade till lite i 3 i natt, fick nappen, men ville inte somna om...
Fick välling och jag kände att hon började bli lite varm.
Ninni vaknade hon med, fick lite alvedon, då hon va varm och jag bytade blöja.
Atlas hade inte kunnat hålla sig och antagligen inte väcka oss, så jag fick plocka en tolle på golvet.......ut med honom och sen fick jag gå och lägga mig igen och när jag väl kunde somna igen, så hade jag nog varit vaken i minst en timme.

Så det va rätt skönt att få sova till 9 idag.
Men vi är förkylda allihopa, det märks tydligt på att alla är hängiga, barnen febriga och Jocke har visst med feber och känner sig helt kass. Han ringde innan och sa att han ska se om han kanske inte kommer hem istället.
Kan nog va lika bra, han har ju varit förkyld och mått konstigt till och från i flera dagar, så nu när febern kommit är det lika bra att låta kroppen göra sitt i lugn och ro.
Väntar bara på att jag med blir så kass. :(
Jag hade nog kunnat sova nästan hela dagen idag känner jag, men kan kanske passa på om töserna vilar samtidigt sen.

Jag har iaf tagit morgonenergin till att fixa disken, köket, satt igång en maskin tvätt, städat toa, dammsugat och snabbdammat här nere. Så kan man ta det riktigt chill resten av dagen och bara mysa :)

Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0