Najs

Lillan ville inte ha frukost, ville vila istället...håller på att bli sjuk? Hoppas inte!

Men jag passade då på att sätta mig och rita lite när jag kände suget efter det. Och det är jag glad för att jag gjorde, för det är avkoppling i sig. Sitta här i min egen värld.
Idag kände jag ju iaf för det :)

Som jag berättade innan, så har jag hittat en blogg som en tjej har. Hon är grymt duktig och ni ska få länk till henne sen när jag lägger upp det jag ritat idag.
Och det är tack vare henne!!
Men...batteriet på kameran va slut, så kunde inte fota. Typiskt.
Men det ligge rpå laddning, så ni ska få se sen idag!

Jag har ju, som jag sagt inna, så brott när jag ritar. Ja, jag tycker jag egentligen stressar önödigt med det mesta jag gör. Då blir det ju pannkaka av det mesta med...
Men nu tog jag min tid, tack vare tips och guide från den andra bloggen och för att va första gången jag gör något så detaljerat, så äär jag faktiskt nöjd!
Jag. Nöjd!
Hörde ni?!??!
(eller ja...läste ni?)
Inte illa :)

Nåja, nu ska jag klä oss, så vi kan hämta Ninni och sen ska vi käka lite lunch innan vi ska baka lite :)


Tänk att sömnen i natt, sunden jag ritade, att jag blev nöjd och glad...kan göra att man mår bättre! Känner mig inte så hängig längre! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0