Lagom tradit...

Trött. Det är vad jag är. Förkyld och snorig varvar med täppt i näsan...och det är sketadrygt, blir bara ännu tröttare.
Baka kanelbullar va vi på väg att baka, men har ingen jäst...den som va i kylen va litt gammal.
Tråkigt.
Ninni som va inställd på att baka när vi ätit lunchen...
Så ska kolla rundor lite om där är nåt annat vi kan göra. Vi ar ju inget bakpulver heller...

Men vänta!
Negerbullar!!
HA! Ja, det kan vi ju göra, så får vi ju bakat nåt! :)

Haha, Lillan hon står med sin telefon och spelar melodier och dansar, ser så glad och nöjd ut! Sötnöt!
Ninni är rätt sliten hon, som jag, så hon går mest ohc väntar på att jag ska hitta det där receptet vi kan baka. Och jag har ju kommit på det nu!
Så vi får höras sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0