Konstigt och lite besviket...

5.20 vaknade jag, fixade välling till Lillan som stod och kallade på mig i sin säng.
Sen tyckte jag inte det va lönt att krypa ner i sängen igen, Jockes klocka skulle ju ringa 5.45. Så lite över halv satte jag igång kaffekokaren och la mig i den lilla soffan och blundade sålänge till det va dags för Jocke med att vakna.
Ninni va dryg i natt när vi la oss, snurrade och sparkades, så Jocke gick till slut och la sig i soffan ist.
Nu efter sjukveckan, så har Lillan börjat sova bättre igen och vaknar inte så lätt, så nu får vi börja smyga in med Ninni till sin egen säng igen när vi går och lägger sig. Så kan vi alla kanske sova lite bättre...
Jag gick och la mig sen när Jocke hade kört och fick sova en stund till :)

Ja, Jocke är iväg på jobb. Känns konstigt efter sjukveckan. Har ju ändå haft honom hemma ju. Och då trivs vi alla som bäst... :)
Så lite tomt är det allt nu.
Men snart ska väl den vanliga vardagen komma igång igen. Dagisdags!
Ninni skulle ju ha börjat igår, men med tanke på att hon hade feber i söndags, så får hon stanna henne iaf idag med. Se hur hon är under dagen, att hon med blir piggare och piggare. Så kan hon kanske få gå till dagis imorgon, så får hon iaf två dagar denna veckan. Och då kommer hon bli glad!! :)
Så ska jag höra med dem på dagis med när vi ska börja skola in Lillan. Det är ju hennes tur med nu....sen blir det helt tomt här..... ... ....  ..... ..
Ja.

Vi fick ju hem bilen i veckan. Underbart.
Men Jockes firmabil är på firman igen....så han får köra vår bil. Det suger.
Hade ju sett fram emot att vi kunde få ha bil nu, men inte det inte. Mögfirma, som helt plösligt ändrade sig.
Ja, så nu får vi väl börja ragga bil igen som Jocke kan ha som pendlarbil....

Idag får vi se vad som händer.
Lillan vaknade visst nu och ropar på mig, så vi hörs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0