Kallt...

Sitter här med en kopp kaffe, Jocke har kört till jobb och töserna sover än.
De kan gott ligga kvar under det varma täcket en stund till, här är litt kallt...jag har tragit på mig en långärmad tröja minsann!

Igår kom Jocke hem sent, men han hade ju med sig en ny kortläsare och den testades. Det funkade inte.
Så förmodligen är det själva kortet det är fel på. Så får bli ett samtal dit idag och se om vi kan få ett nytt.

....nja,  det är nog vad som står spikat på mitt schema idag. Ett samtal.

Jag hoppas att det blir fint väder idag ,så ska vi ut en sväng. Kanske passa på när vi hämtar Ninni från dagis, när de redan är påklädda.
Annars vette fan vad vi ska göra idag. Men det löser sig alltid :)

Så kaffet kallar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0