Jävla väder!

Skitväder, det är vad det är!!
Drygt när det ska hålla på att regna och blåsa som det gör. Blött och mögit och när det blåser så, så blir det ju kallare där uppe på nätterna....
Men klaga ska jag egentligen inte göra, vi har inte behövt använda kaminen på ett tag, värmepumpen har klarat av det hela rätt bra.
Ja, utom några nätter den senaste veckan, men Jocke satte upp extrafläkten på tösrnas rum, så har man den igång en stund, så klarar sig värmen fint under natten med :)

Vad vi ska göra idag, det vet jag faktiskt inte. Vi underhåller väl varanda under dagen med lekar och annat. Ninni har redan spelat lite Memo med sig själv...undra om hon vann? ;)
Jag frågade henne om hon ville till dagis imorgon och det ville hon, så så blir det.
Jag va lite velig själv, så drygt att hålla på att klödda med regnskydd och allt där ute i regnet...får ju ta ut vagnen innan jag fixar med det, den går inte igenom dörren...drygt.
Men inte fan ska hon lida för det, så dagis ska det bli imorgon och jag ska prata med dem angående Lillan med. Kanske vi kan börja skola in henne nästa vecka eller veckan efter...?

Nej, nu får vi ta och hitt på nåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0