God morgon!

Ja, då är dagen igång!
Gick upp med Jocke som hade lite sovmorgon idag, Ninni hängde med upp då, men gör inget med tanke på att klockan va så pass som den va, jag brukar ju (om jag behöver) väcka henne ni vid sju.
Lillan sover vidare och det kan hon göra en stund till.

Ninni sov nästan hela natten i sin säng. Hon vaknade till en stund efter vi lagt oss, blev av med nappen, la sig igen näe vi hittat den somnade gott igen.
Men sen, ja jag vet inte vad klockan va, så vaknade jag av en liten dam som stod upp i vår cäng brevid mig, försökte smyga sig över mitt ben :)
Så jag lyfte på täcket och dök ner och somnade på direkten :)
Kommer hon och lägger sig tidigt på morgonen, så gör det inget. Förr kom hon ju när Jockes klocka ringde. Jag ska kanske bara komma ihåg att se vad klockan är när hon kommer... :)

Snart frukost, sen ska kläderna på och vi ska vandra till dagis. Sen vet jag inte vad som händer idag, får se vad den bjuder på...
Hoppas ni alla får en bra dag iaf, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0