Fel fot

Plötsligt blev det en stressig morgon. Jocke glömde lämna kortet hemma, så det lämnade han i Hörby hos Ingegerd.
Sen behövde han ha lite saker gjorda och de sakerna låg här hemma.....så jag fixade det. Efter om och men, med två töser som emellanåt inte alls ville sammarbeta, bråkade med varandra, klättrade överallt och ja....
Men det gick, vi kom precis i tid till dagis och allt som behövdes vara med, va med!
Det enda som inte hade gått riktigt rätt, va att Lillan i farten hade fått skorna på fel fot :)

Hem, jag och Lillan käkade frukost. Hon tog en powernap och jag passade då på att ta en dusch.
Nu har vi packat väskan, och jag hat fått ner alla papper jag behöver ha med mig och kläder är framme.
Snart ska jag ta ut tv'n i bilen. Nu ska det fan bli rätt på möget!
Vagnen ska oxå med, de ska ta en promenix :)
Ja, just det, bullarna är med framtagna!

Nu ska jag först ta en kopp kaffe till och rasta Atlas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0