Egengjorda saker!

Töserna målade en tavla i eftermiddes! Det tyckte de va kul, förutom Lillan när hon inte fick göra som hon ville. Som att äta penseln, färgen och doppa ansiktet ner i färgasken...
Bil, ja det finns. Men ska jag va helt ärlig, så pallar jag inte sitta och fixa med foton nu. Förlåt.
Det börjades iaf målas med penslarna, men sen övergick det till fingrar och händer :)

Sen fick Ninni bestämma maten idag. Hon fick välja på kättfärsåssås eller himmaluade kydabållar.
Det blev kydabållar.
Stora och många blev det och de blev minsann goa med! :)
Jag börjar nog fan få kläm på det så smått, hehe.
Jocke kom hem när jag höll på med att göra klart färsen för att börja steka. Underbart att få hem honom i sån tid!!

Vi åt och sen dröjde det inte så länge innan Lillan tackade för sig.
Ninni har jag precis nattat och jag trodde att Jocke, som tagit en timme på soffan nu skulle komma upp. Men han la sig igen och somnade om...
Får väl se hur denna kvällen blir.
Igår la vi oss tidigt. Riktigt bra gjort, för sen fick jag en mög-natt med Ninni. Hon vaknde vid två nångång, sen vid tre och sen vid fyra.
Suck....då gav jag upp och hon fick komma och lägga sig hos oss.
Fan på mig för det!!!!!
Men ska man upp sen igen vid 6, så vill man ha fått sovit nåt iaf...

Så jag hoppas verkligen att hon kan sova gott i natt, så att jag med får det!
Jag hade faktiskt kunnat gå och lägga mig redan nu känner jag. Jag är trött....skandal, hahaah.

Imorgon ska vi in till Ingergerd!!! :)
"Jaaaaa!!" sa Ninni när jag berättade det nu ikväll. Lyckliga tösen! :)
Jag har en del ärenden som skulle va så mycket lättare att få gjorde utan töserna, så jag kan lämna dem hos Ingegerd under tiden. Snällt!!
Tackar jag för!
Lite kaffe och en träff får det ju med bli, va ju ändå ett tag sen vi sågs nu.!!
Ser jag fram emot!
Bullar ska vi ha med oss, sa Ninni :)
(hade jag ju visserligen redan panerat)

Nä, ni får ha en bra kväll, så hörs vi!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0