Dåligt samvete...

Ja, jag måste erkänn att jag har litt dåligt samvete för att det är lägom kul för er att titta in här och det inte finns nåt nytt....
Men jag har inte haft den orken att sätta mig ner och fixa med bilder och videoklipp som jag ska och det har varit andra saker som kommit mellan.

Vi har det bra här himma po lannet iaf! :)
Helgen va super, med bio och middag och söndagen tillbringade jag och Jocke för oss själva fram tills eftermiddagen då jag hämtade töserna och Jocke jagade lite.
Töserna hade som vanligt haft det toppen med Frida och gänget och Ninni, som hon sa redan när jag körde för att lämna dem, ville inte hem :D

Veckan har börjat bra, besök av Åsa igår. Kaffe och snack och Ninni fick lite byxor som inte passade Mira längre :)
Behövdes! Vår lilla Ninni har tagit ett litet skutt och växt! :)

Ved va vi tvugna att få hem, så det fixade Jocke i lördags, så nu har vi ett vedberg i källaren!
Värmepumpen fixade inte att värma upp hela huset nu när det börjar bli kallare....skönt att elda i kaminen igen och jag eldade i stort sett hela dagen igår, så huset har blivit ordentligt uppvärmt! Gött! :)

Nu ska jag och töserna käka lite frukost!
Jag kommer ha lite att göra nu dessa dagar, så är det kasst updaterat här, så ge mig iaf veckan....förslåt i förväg..!!
Hoppas ni iaf kommer få en bra vecka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0