Bil!

Jocke väckte mig, töserna sussade vidare. Vi drack kaffe och vaknade till innan vi väckte töserna, klädde oss och sen körde vi Jocke till jobb.
Så nu har vi bil hemma igen!!
GUTT!!

Vi körde sen hem, jag fixade disken, vi åt frukost och nu ritar töserna :)
Jag ska se om jag hittar nåt recept, så vi kan baka lite idag. Eller om jag bakar sen när töserna vilar och sen får vi ju gå ut en runda efter vilan och leka i snön. Ninni har redan bestämt att vi ska göra två snögubbar till! :)

En sån här solig och fin dag önskar jag att alla hade varit hemma, så vi hade kunnat ha en såndär mysig  dag allihopa tillsammans.
Men veckan går förhoppningsvis snabbt, så är det ju helg igen!

Nu ska jag iaf hälla i mig en kopp kaffe och kasta i en maskin tvätt, så kommer det med igång. Har legat lite på latsidan med tvätten, så berget har börjat växa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0