Vilket väder!!

Har ni sett!! Vilken morgon det är, solen skiner och det är inte ett moln på himmlen!!
Underbart!
Tror minsann att våren snart är här....eller jag hoppas iaf :)

Ninni somnade sent igår, väntade tills Jocke kom hem, så de fick träffas lite iaf. Lillan och jag gick upp lite över 7 och Ninni sussade vidare. Men dröjde kanske inte mer än sådär 20 minuter, så kom Ninni med ner :)

Dagens schema?
Nja, jag vet inte riktigt. Tänkte ta en tur till CityGross iaf. Sen är det barnloppisen idag i Hörby. Se om vi kanske hade kunnat va klara tills den börjar och ta en liten snabb sväng in där med, se om man kanske kan hitta nåt kul :)
Annars vet jag inte rikitgt. Men ser ju ut att bli kanonväder, så vi kanske kan stanna till och mata ankorna i Karnas idag.
Ja, vi får se.

Nu ska jag iaf ha lite kaffe och sen får vi ju se när Jocke vaknar med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0