Tjenis!

Ja, hallå på er alla!!

Veckan har rullat på rätt fort ändå. I onsdags körde jag ett par stycken till Malmö och när de fixade sitt, så passade jag på att ta en liten sväng till HM. Fick ju presentkort där i julklapp och jag hittade en tröja och sen fick det bli strumpo. Så nu kan jag börja kasta de där som börjar bli kassa...tack!

Frida har varit här hos oss ett par eftermiddagar denna vecka när hon varit ledig och slutat tidigt :)
Vi har baka supergoda muffins och fixat på marken :)

Jag har "en egen åtel". Vi kallar den för min och den andra för Jockes. Se vad som händer, spännande!

Kallt som en idiot idag. Ja, det har det varit i några dagar nu. Jag har inte haft känsel i fingrar och ben när vi kommit fram till dagis om mornarna...
Motion har jag med fått under de promenaderna! Jag har haft Lillan i vagnen och sen har jag haft Ninni på scootern, som varit fastknuten i vagnen. Rätt tungt ska jag säga när man går upp för backarna!
Men Ninni har stormtrivts med det! :)

Kes har sovit hos oss i natt :)
Hon stannar över dagen idag med :)
Jag hoppas att det blir lite färre minusgrader under dagen, så det kan bli lite utelek med idag!
-16 grader är ju inte direkt något att hurra för...men om inget annat så kan ju kanske Kes och Ninni ta en liten sväng ute, så får Lillan bli inne.

Jag har ju haft lite att göra, därför jag inte haft tiden att sitta så mycket vid datorn. Jag fixar reklam och har en hel del kuvert att göra klart innan veckan är slut.
Men sen ska jag komma igång bättre med bloggen igen!

Nej, nu är det hög tid för frukost här!

Hoppas allt är bra med er alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0