Tack!

Jag vill säga tack till er alla som igår, på "min dag" gjorde dagen till det där extra.
Tack till er alla som grattade mig på ena, andra eller tredje sättet!!!

Hela förmiddagen ägnade vi åt att baka. Frida och Engelica va här och vi hjäptes åt allihopa, töserna slickade skålarna och bråkade om vem som skulle ha skålen närmst sig och sen hade de choklad i hela ansiktet och mer därtill :)
Som det ska va, med andra ord :)

Sen åkte vi in till svärmor. Ingegerd och Emma kom med dit och Jocke fick ju sluta tidigare.
Vi fikde och snackade och allt va sådär lagom för min del :)

Hem och sen kom min pappa och grattade mig och sen kom Mange på kvällen :)

Jätte tack till er alla för allt!!

Kameran glömd jag ta med mig till Hörby, men lite bilder från kvällen fick jag. Dock orkar jag inte fixa dem, så ni får ta dem som de är. Annars lär det väl dröja innan ni får dem...


Lillan och Ninni fick varsin ros av morfar när han kom :)



Lillan vägrade släppa sin och det slutade med att hon tittade lite
för nog på den och nu är bara själva blomman kvar...hehe






Jag fick härliga tulpaner :)



Denna härliga bukett fick jag från svärmor och svärfar innan på dagen :)



Och denna här fina glöggen kom Mange med!! en glögg som bara släpptes i X antal exemplar :)
Velig är jag....jag vill smaka den...spara den då den är så speciell...ska man ha den till nästa jul?....ja oj... :)






Lite mys och bus med morfar :)












Jocke ska bjuda ut mig på middag sen en kväll, men igår fick jag en liten present
som kändes som en stor :D
Och den kommer säkert göra sig påminnd i vecka eller så...
Ett skott av hans kalle på mitt ben!
Först sköt han mig på ryggen, men det kändes inte gemon jackan, så jag sa att han kunde skjuta mig i benet....AAAAJJJJJJJJ!!! :D
Men nu vet jag hur det känns, om jag kan hänga med och leka i skogen nån dag :)



Tack allihopa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0