Snö, snö, snö

En tevlig kväll med god mat blev det igår!
Barnen lekte, tjivades och hade sig, mumsade på lite chips innan de blev trötta, klockan en hel del mer än vanligt och de somnade :)
Vi kollade på en film, snackade och det drack lite, förutom jag, då jag körde hem sen.
En trevlig kväll.
Tack ska ni ha!!

Eftersom det blev en sen kväll för våra små töser och sen ett avbrott i sömnen när vi körde hem, så blev det en sovmorgon till 8 idag :)
Nä vi kom ner såg vi att det snöat en massa och det fortsätter falla en hel del!
Tack och lov är det inte mer än -2 grader, så inte så fasligt kallt :)

Jocke är iväg och leker med Micke och ett gäng andra pågar i skogen...de leker krig.
Det blir en lugn förmiddag här hemma, vi har ätit frukost och Lillan har redan gått och lagt sig. Ninni är med trött, så vi tar det chill och vilar om vi vill och kan och sen kör vi på ordentligt efter det. En promenad med scootern trot jag vi ska ta sen och leka lite. :)

Lite sugen på att baka är jag med....men får se om jag klämmer in det med eller tar det imorgon.

Hörs, ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0