Sängjakt

Ja, nu när Ninni blivit "större", slutar med napp (om det nu håller i sig, vi ska kanske inte ropa hej än) så ska hon få en stor säng.
Hon vill ha en stor säng, så jag har snvänt det lite som en morot innan att hon ska svoa i sin egen säng. Då ska hon få en stor säng. Men sen tycker hon ju att hon sover i egen säng även om hon kommer i under natten...så jag har fuskat lite och sagt att när hon är så stor att hon sover i sin egen säng och slutat ha napp, så ska hon få en stor säng...

Jag hittade faktiskt en säng på blocket igår. För en 90cm madrass, som jag vill ha, det räcker ju längst. Den hde dessutom förvaringslåda under...för 300 spänn!!!
Givetvis va den väck sen....jävla mög!
Va ju sketabilligt!
Så jakten får fortsätta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0