Prospect och Min dag :)

Igår hängde jag med Jocke och jobbade.
Jag va hans poop-prospect :D
Jag hälpte honom så gott jag kunde och jag spolade faktiskt t.o.m igår!! Hahaha!

Det va en härlig dag, solen sken, jag fick en heldag med Jocke och jag njöt!!
Jag hade ångest kvällen innan när jag skulle somna...jag hade inte sagt till Ninni att jag inte skulle va här när hon vaknade.
Men hon väckte Jocke redan vid 5, så hon va vaken när jag vaknade. Skönt. Sen handlade vi lite till dem här hemma, så då fick jag träffat Lillan med. Och allt kändes bättre då :)

Sen när vi kom hem gjorde Jocke mat, vå åt och sen somnade Lillan.
Jag gick sen och nattade Ninni. Och det va inte bara hon som somnade....jag va så trött så jag va röd i ögonen...så jag däckade med Ninni...hehe.
Men tar rätt hårt på en när man gör nåt helt annat än vad man är van vid en hel dag :)
Kul va det iaf :)


Idag fyller jag år! :)
Min dag idag. Men inget som kommer firas nåt speciellt.
Ska baka lite och kära in till Hörby sen. Upp en sväng till svärmor. Frida och Angelica har sovit här i natt, så de åker med in til Hörby. Frida Ingegerd och Emma kommer med till svärmor.
Jocke får sluta lite tidigare idag, så han kommer med dit :)

Nu ska jag börja baka lite, så vi hinner! :) Hoppas ni alla får en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0