Pang!

Vi vinkade av Jocke när han körde till jobbet och då såg jag att det började snöa.
Sen började det blåsa mer och mer coh det kom mer och mer snö....
Sen blev det fan snöstorm!
Bara sådär!
Och nej, jag brukar inte kolla på väderprgnoserna, så jag har kanske lite dålig koll på vad som komma skall...men sen brukar de ju fasen stämma till hälften ändå så...

Men iaf. Det blev ingen scooter tur för Ninni idag. Ville inte ut och gå med töserna i den blåsten med den snön, så vi tog bilen.
Först va det tänkt att vi skulle in till min mamma efter att vi hämtat Ninni från dagis igen, men med tanke på vädret och hur det skulle kunna komma att bli senare, så ställde jag in det och jag och Lillan körde in och handlade lite snabbt efter att vi lämnat Ninni.
Så slipper vi ut och köra igen.

Nu vilar Lillan, Ninni kollar avatar och somnar nog snart hon med. Då ska faktiskt jag med passa på att se om jag kan vila lite.


Dagarna som har gått sedan sist jag visade mig här har varit bra. De har rullat på och det har varit "vanliga" dagar.
Veckorna rullar på snabbt och det är ju skönt och snart är det helg igen :)
Inget direkt planerat för heglen och vi snackade lite om att bara ta det lugnt. Kan ju kanske bli lite snölek om inte de många förbannade minusgraderna kommer tillbaka! :)

Hoppas ni alla har det bra, så hörs vi igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0