Natten

Ninni vaknade igår kväll när vi satt och kollade på UFC-galan som har gått.
Hon va jättevarm, så Jocke tog ner henne, hon fick alvedon och kyldes ner.
Sen fick hon ligga i vår säng när vi gick och la oss...
Jag kunde inte somna ordentligt, vaknade till hela tiden.
Och sen vaknade Lillan...ville inte somna om, fick välling, ville inte somna om. Hon hade ont i magen.
Jag fixade en stund, sen tog Jocke över.
Jag hade redan tagit ner Ninnis täcke i soffan, tänkte inte lägga mig och trängas i vår säng igen. Hade bara blivit irrterad.
Jocke fixade med Lillan bytte blöja och sen efter en stund, så kunde han somna henne. Men då hade han med piggnat till, började visst kolla en film innan han gick och la sig igen.
Jag stannade här nere i soffan.
Lite lagom skitnatt...

Idag är det lika chill som igår.
Men jag har varit en sväng i Höby, köpte ett plättjärn för presentkortet vi fick i julklapp :) och sen handade jag lite.
Tänkte att vi skulle äta plättar när jag kom hem, men det va hungrigt här hemma, jag va med hungrig. Så vi åt frukost istället, så får jag väl göra plättar sen :)

Lillan gick och vilade för en stund sen, Ninni sitter och slöar i soffan och tittar på Pippi.
Fortsätter nog i detta stuket resten av dagen med.
Ninni verkar ändå lite bättre idag, men ropar inte hej än. Hoppas det räcker att hon kanske är hemma imorgon med, så hon får va på dagis ett par dagar denna veckan iaf.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0