Motion väntas

Den motionen ska då inte komma av att jag ska börja träna eller så. Även om det hade varit rätt najs...
Nej, utan för att jag ska gå till dagis. Lillan i vagnen och Ninni drar jag ju på scootern. Pust och stön efter att jag kommit upp för backarna...!!

Igår blev en mysig dag. Lyckliga töser som rockade på Andy's och sen till middag gjorde Jocke sin baconmix och vi åt baguetter. Supermums!! :)
När töserna lagt sig. Eler ja när jag slumrade på soffan (blev så sjukt trött) och Jocke sen lagt Ninni, så kollade vi på UFC!
Helt plötsligt så stod Ninni här i dörrhålet!!
Lagom rädd man blir när man inte hörrt något och hon helt plötsligt bara är där...!!
Hon kunde inte sova. Växtvärk. Stackare.
Så hon va uppe en stund med oss och sen gick vi och la oss tillsammans allihopa :)

Mitt reklam "jobb" är i stort sett helt klart, så nu har jag inte förmiddagarna bokade på samma sätt sm förra veckan. Kanske kan sätta mig ner och iaf börja fixa med fotona till er :)
Nja, städa behöver jag med göra :)

Men tror denna dagen blir rätt lugn faktiskt.
Nu får det iaf bli en kopp kaffe innan jag väcker töserna och dagen startar på allvar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0