Lek på gång!

Lek och bus ska det bli för fulla muggar idag!!
Andy's väntar, men Ninni vet inget än. Lika bra det, dör annars tjatar hon väl ihjäl en innan nam hunnit sätta sig i bilen.
Men Jocke skulle fixa en del nu på morgonen,när han ska upp och påbörja det hela - det har jag ingen aning om.

Han fixade med Lillan i morse, sa till Ninni att somna om för det va rent för tidigt att gå upp. Lillan drack sin välling, en somnade inte om, så jag gick ner och kollade vad klockan va, då min lur hade dött.
Då va hon ca 20 över 7....eh, nej det är inte så lönt att säga till töserna att somna om då. Upp istället!
Så jag hämtade töserna, Jocke sover fortfarande.
Får väl väcka honom sen. Vill ju inte komma iväg rent för sent till Andy's heller, så hela dagen blir sen med middag och allt.
Sötaste Frida ska med!! :)
Kommer bli en toppendag, töserna kommer bli så lyckliga!

Igår kväll kom Mange hit på kaffe!!
Längesen vi sågs nu, så det va jättekul!! Hoppas på att få träffa de andra två snart med :)

Nu får jag nog gå och fixa frukost till oss, Lillan står här och skäller på mig för att jag inte vill ta på henne strumpan för kanske 10:e gången då hon bara tar av den igen och ger den mig för att ta på henne den....

Ha de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0