Impulsfika

Idag när vi hämtat Ninni, så ville hon hälsa på Ingegerd. Så jag ringde och kollade om där va nån hemma och de va hemma hela gänget :)
Så vi packade ner vår sista påse med kanelbullar och körde in till dem för en fika :)

Sen hem, töserna va trötta och somnade...jag försökte ta en vila jag med, men kunde först inte somna och sen när jag väl va på väg att somna, så ringde telefonen. Två gånger...
Så blev det med det.

Så jag påbörjade så smått med kycklingen som skulle in i ugnen och sen när töserna hade vaknat och busat lite, så fick de ta ett bad innan satte oss för att äta.

Det va inte så mycket med dem sen. Vi satt och mös lite i soffan och sen la de sig.

Nu har Jocke precis kommit hem. Se om det blir en film eller nåt. Det är fredag kväll iaf och det är najs, för nu väntas helgen :)

Så vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0