"Iiiaa!"

Igår kom Ingegerd och töserna hit på kaffe och för att lämna Frida som sovit här i natt :)

Frida hängde med Jocke till marken och sen hämtade de mat från Salle.
Vi käkade och sen körde Jocke och lekte med Micke och de andra pojkarna. Han har fastnat för soft sir gun spelet...han har hamnat i träsket.
Det va mörkerspel igår, så han körde dit, jag Frida och töserna chillade och sen la sig töserna.

Jag och Frida jagade efter nån bra film att kolla på. Vi va inne på att kolla en skräckis, men kom på att det nog inte va nån toppenidé..Frida skulle ju sen ligga själv här nere i soffan och jag skulle gå och lägga mig själv där uppe.
Så det sket vi i.
Vi hittade nån komedi och nån romantik drama.
Men innan vi började kolla, så såg vi avslutningen av Whitney's begravning. Vila i frid!
Då kom vi in på filmen The Bodyguard. Och Frida hade inte sett den!!! Fy dig.. ;)
Så då va det klappat och klart, den skulle vi se och den såg vi!
Den är ju bra!!


Atlas skulle mysa med Frida i soffan till filmen :)



Vi kollade den och sen va klockan över 1 innan vi gick och la oss.
Lillan vaknade och hade nog ont i magen, så hon höll oss vakna en stund extra innan hon somnade om igen.

De små töserna började sen väcka mig sådär kvart över 6 i morse. Jag va inte intresesrad. De kämpade väl en halvtimme innan jag gav upp.

Lilllan såg Frida när vi kom ner och skulle väcka henne direkt.
"Ia, Iiiaa....Ia!!" ropade hon.
Frida va inte intresserad :)
Men sen vaknade hon med och nu lyssnar vi på musik och snart är det väl dags för lite frukost.

Sen får vi se vad som händer idag. Baka ska vi nog iaf göra.
Får se när Jocke dyker upp ida. Han skulle spela igår med inte idag, de har spel idag med.
Men det ändrades tilsl de va klara med spelet i natt, så han har sovit hos Micke och skulle spela idag med.

Nej, en kopp kaffe till nu och sen får vi käka och komma igång litt mer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0