Hej å hå!

Ja, det blir väl så det låter när vi går till dagis idag med tanke på att det är en hel del snö ute och det blir ju då lite tyngre att gå med vagn och scooter.
Men nu har jag gått med det ett par veckor och det blir faktiskt lättare och lättare. Som jag sagt-motion! :)
Man får ju skaffa sig det på nåt sätt ;)

Igår blev det verkligen en redig söndag. Blev inte mycket nyttogöra här inte, bara en maskin tvätt.
Töserna va ju rätt trötta och Lillan som ju gick och la sig redan vid 10 igen, hon bahagade inte komma upp igen förrän vid 1!!!
Jag och Ninni gjorde inte mycket under den tiden, vi spalde lite med hennes spel, hon spelade själv och sen när hon med tog en vila, så fixade jag lite med mitt eget projekt :)

Jocke va ju iväg och lekte med pågarna i skogen och kom hem sen på eftermiddagen efter han hade tagit en sväng för att kolla marken med.
Jag och Ninni va på väg att börja baka när han ringde och sa att han va på G hem och då önskade han sig kanelbullar.
Så vi gjorde kanelbullar iställer för vaniljkakorna jag hade tänkte slänga ihop :)
Ninni fick sin egen degbit och gjorde ett par egna bullar...hon får nog äta den själv med ;)

Blev ingen ordentlig middag igår heller. Vi åt en rätt maffig och sen "lunch" när Jocke kom hem. Så resten av dagen va som den ahde varit innan-chill.
Töserna lekte där uppe en del, det har de börjat med mer och mer sedan förra veckan. Märks väl att Lillan blivit större, så de roar sig bra där uppe :)

Vår byrå gick sönder igår...den ena lådan har varit lite kass, men igår sa den tack för sig. Det suger!
Hittade en sketafin byrå på en sida jag är med i på FB igår...hoppas den är kvar ett litet tag till :)

Ja, gott folk. Kaffet väntar på mig och Ninni sitter här och mornar sig till Bompa.
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0