Glad Hjärtedag!!

Alla Hjärtans Dag idag!
Om ni på något vis firar den, så hoppas jag att allt blir bra och mysigt!

Vi firar inte på något speciellt sätt, lika kära idag som alla andra dagar! :D

Ska snart göra töserna klara för avfärd mot dagis, sen ska jag hem och baka lite kakor som jag gjorde degen till igår. Jag såg när jag läste receptet lite mer noga, att degen skulle ligga i kyler 2-3 timmar. Eller över natten. Så jag valde att låta den ligga, så ska jag baka sen när Ninni är på dagis :)
För sen när hon är hämtad igen, så ska vi in och hälsa på mormor. Hon har efterlyst töserna länge nu!

Förresten, jag gjord stek igår och ni vet ju att jag inte är så där hejhopp bra på det. Men jag lär mig och jag fick minsann 8 av 10 i betyg av Jocke!
Inte så illa :)

Nej, vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0