Farmortajm och 4 år!

Farmor (svärmor) jobbade igår, med vi gjorde ett nytt försök idag och frågade om hon va hemma.
Det va hon, så jag och Lillan packade väskan, tpg med en påse kanelbullar och sen hämtade vi Ninni, som fick brott att komma till bilen när jag sa att vi skulle åka och hälsa på farmor :)

Vi fikade, snackade, det lektes och spelades spel på datorn och det blev lite tittande på fiskarna. Lite bus hann de självklar oxå med ;)
Nån timmar senare, så skulle farmor hämta Emma, handla och vi handlade med tillsammans med dem innan vi sen körde hem och maten påbörjades.
Jocke kom hem lite innan maten va klar och vi käkade. Kättfärssåsås ;) blev det idag efter Jockes önskan.

Lite mys sen innan en efter en av töserna nattades och nu sitter vi här och inväntar Mange och Martine som ska komma och kolla film med oss :)
Ser jag fram emot. Ett tag sen vi träffades allihopa ju!
Mange va har och kollade en film med oss igår med :)

Vet ni!
Idag firar jag och Jocke 4 år!! :)
Eller ja....vi har satt detta datumet iaf, hahaha. Som ett officiellt datum :D
Så grattis till oss.
Älskar Dig Jocke, över allt anna, det vet du!
Tack för 4 underbara år, jag ser fram emot att få spendera resten av mitt liv med dig!!

Well, hoppas ni haft en bra dag!

Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0