Besök

Under förmiddagen har vi fikat, snackat, lekt och busat med Julia, en gammal vän till mig och hennes dotter Olivia som är i ålder med Lillan.
Ja, det va väl en lagom snabb presentation för er som inte vet :)

Bilder tänkte jag att ni skulle få, men Lillan vaknade nu, så jag får se om jag kan fixa det ändå eller inte. Annars får ni den sen.

En trevlig förmiddag iaf. Mycket!
Va rent för länge sen vi sågs, men vi ska skärpa till oss!
Men dagarna och veckorna bara tjoffar förbi ju...

Eftermiddagen blir lugn, det känns som det behövs nu ändå efter de senaste dagarna. men mysigt har det varit iaf :)

Hoppas ni alla får en bra dag, så ska jag se om ajg kan fixa bilder och Lillan nu eller inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0