Tyst vecka

Oj, vad dålig jag är på att skriva här nu.....

Men lite om veckan då.

Lillan håller på att få fler tänder, så hon har varit hemma från dagis onsdag och torsdag med feber. Tappra tösen!
Vår tomt är städad. Inte av oss, vi får aldrig tiden att bli över på det vis vi önskar. Ska man ta tag i det, så ska man kunna få väck det i samma veva med. Och det tar sin tid. Men vi har fått hjälp med det nu och gården är rensad, massa skit till tippen-check!
Skönt som fan!

Tydligen är här mög-folk som springer omkrin gpå nätterna nuförtiden, så en fetelampa med densor är uppsatt och lyser upp allt :)
Sen har vi ju Atlas, hehe :)

Jag bakade Cupcakes igår och har gett mig fan på att jag ska lära mig spritsa en massa. Övning ger fördighet, så här ska det övas!
Blev väl ok för att va premiär iaf. Blommor och blad fick jag skära ut för hand med kniv, har ju inga såna utstickare.
Det blev iaf chokladcupcakes, men lite nougat i och tvåfärgad vanlijfrosting :)
Inget Photoshopp än, så en mobilbild får det bli...







Helgen blir jobb.
Töserna överlyckliga, då Frida är här över helgen, Jocke har ju jouren.

Allt är annars bra här. Det rullar på och töserna, ja de är goa, mysiga och glada, varvat med bus och annat vanligt barn-hittepo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0